zondag 3 juli 2011

Mijn eerste give-away!

Nog maar amper 3 weken ben ik aan het bloggen en ik heb sinds vandaag 50 volgers, wat leuk! Dat ga ik vieren met een give-away.

Naast het freubelen in huis en tuin, hou ik ook erg van schrijven. Begin dit jaar is een verhaal van mij gepubliceerd in een thrillerbundel. De Verrassing, de naam van de bundel, bevat 12 spannende verhalen van bekende auteurs als Judith Visser en Linda Jansma etc. en... dus 1 verhaal van mij! Het leek me leuk een boek (al dan niet gesigneerd, haha) weg te geven.

Een verrassing. Precies het juiste woord.
Want een verrassing zou het zeker voor haar zijn.
Net als anderen zou ze niet weten wat haar overkwam.
Ze zou verbijsterd zijn. Omdat ze het totaal niet verwachtte.
Natuurlijk niet...

Heb je zin om lekker weg te duiken in een boek deze vakantie?  Doe dan mee!
De regels zijn simpel.
Word mijn volger, als je dat nog niet bent en plaats één van onderstaande fotootjes met een link naar deze blog op jouw site. Laat vervolgens een berichtje op deze blog achter.




Je kunt reageren tot en met:


Veel succes!
Liefs Carolien



29 opmerkingen:

  1. Ohhh...wat gaaf dat jouw verhaal hier in opgenomen is! Ik doe mee hoor! En mijn hartelijke felicitaties met je 50 volgers!

    Ik zal een link op mijn blog plaatsen! Veel succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Binnen zo'n korte tijd, al zoveel volgers - Wauw! Gefeliciteerd! Ik was natuurlijk ook al volger en doe heeeel graag mee met deze super Give Away. Ik heb je link al op mijn "Give Aways" pagina staan op mijn blog. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf al 50 volgers maar geheel te danken aan jezelf hoor!
    Natuurlijk doe ik ook graag mee en promoot je leuke blog!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig een echte schrijfster.....ga je hem wel signeren dan ??....hahahh!! fijne week liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zoo echt super goed,3 weken en dan al 50 volgers,hoe doe je dat??hihi
    knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lien,
    Nou gefeliciteerd met de 50 volgers. En als liefhebber van thrillers doe ik graag mee met je GiveAway.
    En ben ik natuurlijk benieuwd naar jouw bijdrage in het boek. Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lien! Ik zou je instructies opvolgen haha! Dus ik doe graag mee! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat heb je al veel volgers, heel erg leuk!!
    en ik doe heel graag mee met je give away, ik ben nu al benieuwd hoe het verhaal verder gaat!!
    ik ga een linkje plaatsen op mijn blog!

    fijne week!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat leuk!!! Wat veel volgers al! Ik doe graag mee met je give-away en plaats de foto met link met plezier op m'n blog!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou een verrassings give away laat ik niet voorbij gaan hoor
    ik doe mee ... ik volg je al en
    ga een link op mijn blog zetten hoor ... van harte met je 50 volgers ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga mijn best doen om een link te plaatsen op mijn blog maar of dat gaat lukken.......
    En wat te gek dat je al 50 volgers hebt.
    Zou mij dat ook lukken??
    Geniet van deze mooie dag!
    lieve groet van Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jipie gelukt wat wordt ik al handig....met wat hulp van mijn dochter dan.
    niet verder vertellen hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je inmiddels 53 volgers!! ook ik wil heel graag deelnemen aan je give away, geweldig je eigen verhaal in een boek, dat lijkt me fantastisch!!

    Fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij gaat snel... met je volgers... succes, ik gun je prijs aan een ander! hihi. top hoor. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een geweldig give a way lien!!!
    gefeliciteerd met al je volgers hoor!
    worden er vast nog wel meer!!!

    ik doe dan ook heel graag mee.

    ga je dan ook zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Carolien,
    Bedankt voor je kaartje! Ben er ook heel blij mee. Enne ik doe natuurlijk ook mee met je give away! We gaan deze zomer niet op vakantie maar blijven thuis en gaan de badkamer verbouwen....... Dus spannende verhalen lezen zou ik straks goed in bad kunnen doen! Ik ga zo eens even voor elkaar krijgen dat ik je blog met link enzo ga vermelden..... enne nog erger zelfs ik zag dat ik nog geen eens een volger van je was..... (was ook ergens mis gegaan ofzo).
    groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Graag gedaan!
    enne pfff geen reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf zo'n boek als give away. Ik ben dol op lezen en ben dus heel benieuwd hoe je verhaal is.
    Ik probeer een link te plaatsen, hoop wel dat het lukt. Ik ga sowieso je volger worden.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig nu al 58 volgers en dat in zo'n korte tijd, en nu op naar de 100.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat spannend! ik zou ook graag willen meedoen met de give away! Maar nu lukt het me weer niet om het volg-knopje te vinden, potsie! Kom snel weer eens kijken! Liefs lily

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kunt ge geloven dat ik al een tijdje volger ben van je blog, en ik nu pas zie dat je deze fantastische give-away doet.... Amai, zo tof! Ik doe dus graag mee (als dat nog niet duidelijk was :-) )
    Ik zet ook een linkje op mijn blog
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ps. Ik heb ook een linkje op mijn blog gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat doe je goed! Gefeliciflappert...je zit nu al op 67 volgers...Hgr
    cinderella-creative-wereld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ben ook vrij nieuw in blogland - proficiat met je 50 volgers en ik word er ook eentje...leuke blog!

    Zou ook heel graag meedingen naar je give away ...

    Groetjes
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi
    gefeliciteerd met he 50 volgers daar kan ik helaas alleen nog maar van dromen!;)
    Ik wil graag meedoen met je give away ik zal ook een linkje plaatsen op mijn blog.
    Groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O chips, ik was nog geen volger maar wel al meelezer maar op het randje kan ik nog meedoen met je give-away. Ik hoef je niet te feliciteren met 50 volgers want inmiddels zijn het incl. ikke 77.

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Doe graag op de valreep nog mee met je prachtige give-away.....
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Doe graag op de valreep nog mee met je prachtige give-away.....
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Misschien kan ik er nog bij, jouw give away natuurlijk. Plaats een link.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!