zaterdag 21 januari 2017

Doe je mee aan de Alfabetkaartjesswap?

Houd je ervan om echte post te sturen, dan is dit misschien iets voor jou!


Dit is het idee:
Als je je aanmeldt, koppel ik je aan een andere postliefhebber en samen gaan jullie elkaar kaartjes sturen. De één begint met een kaartje met een afbeelding erop die met de A begint. Bijvoorbeeld een appel, een aap of ... Nou ja, het is de uitdaging aan jou om iets creatiefs te bedenken!
Zodra je maatje het kaartje heeft ontvangen stuurt zij jou een kaart terug met een B. Van Bloemen bijvoorbeeld...
Zo werken jullie het hele alfabet af en ben je dus regelmatig verzekerd van leuke post!

Samen kun je een afspraak maken over de frequentie. Wanneer je de ene week iets stuurt en de week erna iets terugkrijgt, ben je 26 weken bezig, dus ongeveer een half jaar. Realiseer je dat voor je begint! Of je laat het lekker op z'n beloop en neemt er de tijd voor....

Je kunt je voor 31 januari aanmelden door mij een mail te sturen met je naam, e-mail adres en natuurlijk je postadres. De koppels maak ik begin februari bekend.
Op IG is de hashtag #alfabetkaartswap actief waar we de kaartjes kunnen delen (hoeft natuurlijk niet).

En dan sluit ik af met de A van Aankleedpopje :-) Mijn eerste kaartje voor deze swap.

 
Nog vragen? Laat het me weten! Volgers uit België kunnen ook gewoon meedoen.
 
Veel liefs,
Carolien


15 opmerkingen:

  1. ABC, ik doe graag mee!
    Ik heb je al een mail verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je initiatief geweldig, maar kan niet meer 'verplichtingen' aangaan. Eerst maar eens tijd maken voor dank-je-wel post omdat ik je mooie mantelzorg-boekje mocht ontvangen en zo wacht er meer leuks om te maken en te versturen. Ik kijk natuurlijk graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hoeft me niet te bedanken hoor, heel graag gedaan!

      Verwijderen
  4. Wat een idee! Ik heb er nog nooit van gehoord!

    Niks voor mij, ik ben al zo druk. Maar ik volg het graag.

    Fijn weekend.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, maar een beetje veel voor mij. Ik ga het wel graag volgen er komt vast veel leuks voorbij op IG en in blogland. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me leuk, maar ben nu met de 'postengel' kaartjes en hebbedingetjes aan het versturen, en aangezien dat al een jaar loopt. Ik volg het ook wel op IG.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel gaa fidee maar wel een beetje lang voor mijn doen. Maar ik volg natuurlijk wel.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook mee, gegevens zijn bekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is te laat, ik weet het, maar als je nog iemand kunt gebruiken om tweetallen te maken hoor ik het graag. Het lijkt me leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas heb ik alle koppels kunnen verdelen. Maar wie weet meldt zich nog iemand, dan laat ik het je zeker weten!!

      Verwijderen
    2. Dat is prima. En als het niks meer wordt, stuur ik gewoon (nog meer) kaartjes naar mensen die meeleven kunnen gebruiken en wacht ik tot de volgende swapmogelijkheid!

      Verwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!