vrijdag 24 november 2017

De bucketlist kalender is er weer!

Elk jaar neem ik me weer voor om ergens in oktober al te starten met kerstinkopen. Maar dat lukt zelden. Toch heb ik nu de eerste twee al ingeslagen!


Wat erin zit?
De nieuwe bucketlist kalender!

Vorig jaar kocht ik hem voor mezelf en ik hoopte al stiekem op een vervolg! En die is er nu. Ik kocht er gelijk twee extra voor mijn vriendinnen die ook altijd in zijn voor iets geks. Elke dag krijg je een opdrachtje. Soms heel klein, of gek, soms een beetje serieus.

Het leuke van de kalender is dat deze je even laat stil staan bij de kleine dingen in het leven. Zo stond er deze week: 'maak warme chocomel voor jezelf en iemand van wie je houdt'. Ik kwam net uit het werk, dochterlief uit school. Ik moest met de hond eruit en wilde beginnen met koken. Maar ik heb alles even geparkeerd voor dat momentje warme chocomel.


De meeste opdrachten zijn ontspannend van aard (neem een lekker lang bad), en sommigen sla je soms liever over (kies een workout op You Tube en werk je in het zweet) haha.En sommige opdrachten zijn zelfs mij te gek en extreem (omwikkel jezelf met wc papier tot een mummie). Nou nee!

Maar een groot deel heb ik netjes volbracht. Zo hield ik een pyjamaparty dit jaar, ik verstopte paaseieren bij mijn buurvrouw in de tuin en ik zocht oude videoclips op en zong heel hard mee. Ik ging ontbijten bij kaarslicht  en verstopte 10 euro op een geheime plek om die vervolgens later het jaar weer uit te geven aan iets leuks voor mezelf. Ik liet een lief briefje achter in de supermarkt en maakte met vriendinnen een foto-interpretatie van de schreeuw.

En nu heb ik al voorpret dat ik deze kalender ga geven en dat we in onze what's app groep kunnen delen welke opdrachten we uitvoeren en hoe. Want samen heb je meer pret dan alleen.

Heb jij de eerste cadeaus al binnen?

Liefs,
Carolien

12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijkke kalender! Helemaal als je het samen doet. Ik ben nu al benieuwd wat jullie volgend jaar allemaal gaan doen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lien lijkt me een onwijs leuk kado'tje ga nu alleen nog even bedenken aan wie ik dit zal geven. Bedankt voor de tip. Gezellig weekend groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig leuk zeg!!....nee nog niks eigenlijk hihihihi...komt goed liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, hoe jullie er samen van genieten! Ik ben niet zo van de gekkigheid, wel van klein geluk! Volgende week is het al 1 december...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaaaa! Ik zie het voor me! Er zitten echt leuke/lieve én maffe dingen bij. Me like!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tip. Ik ga eens even kijken........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei Kerst dat lijkt nog zo ver weg... dus... nee, nog niks van cadeautjes gekocht. Eerst Sint en de allereerste verjaardag van het minimeneerke komt ook nog net voor Kerst. Dat worden samen een berg cadeautjes! Dankjewel voor de tip! Ik ga eens piepen bij mijnheer Bol. Fijne week, Lien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihihi wat grappig nou datis ook wel iets voor mij. Ik hou wel van gekke dingen.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super leuk de acties die je afgelopen jaar al uitgevoerd hebt...lijkt me ook echt iets voo jou om een soort daily journal bij te houden waar op je deze acties kunt beschrijven en voorzien van een fotootje.
    Kost wel weer tijd dat wel!
    Succes met de komende jaar , zeker leuk om dat samen in een whats app groep met vriendinnen te delen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!