vrijdag 17 november 2017

Kerst give-away

Weten jullie wat ik zo leuk vind? Dat ik soms in de reacties wordt bedankt voor een blogpost. Alsof het een cadeautje is dat ik weg geef. 'Bedankt dat je me aan het lachen maakte' of ' bedankt voor dit inkijkje in je leven'.

 
Dat bracht me op het idee om weer écht iets weg te gaan geven. Vorig jaar deed ik dat ook met kitsch in de doos . Maar dit jaar dus helemaal in kerstthema. Wat er in zit? Daar ben ik zelf nog niet helemaal over uit! In ieder geval het kerst bakblik dat je op de foto ziet en wat andere cadeautjes in kerststijl. Iets wat iemand altijd wel kan gebruiken, van een setje kerstkaarten tot iets lekkers! Afhankelijk naar wie het pakketje gaat, probeer ik het ook nog een beetje persoonlijk te maken. Dus dit is slechts een deel van de cadeautjes :-)
 
Ken jij iemand (in Nederland) die wel wat vrolijkheid in haar leven kan gebruiken? Iemand die een moeilijke tijd heeft gehad, eenzaam is of bijvoorbeeld niet veel heeft te besteden? Of wil je voor jezelf meedoen, dat mag ook! Volg mijn blog (als je dat nog niet doet) en laat een reactie achter voor wie je meedoet en waarom. Op 8 december maak ik de winnaar bekend en dan gaat het pakketje op de post.
 
Succes!
 
Liefs,
Carolien
 
 

30 opmerkingen:

  1. wat een lief idee. Ik hoop (maar ga daar absoluut van uit) dat het heel erg goed terecht komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee voor Hester die het allemaal niet mee zit zonder hier verder over uit te wijden gun ik het haar van harte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo te horen lan ze het goed gebruiken. Leuk dat je mee doet!

      Verwijderen
  3. Ook ik ken wel iemand ( nou ja...),/ heb een vriendin die 2017 met veel pijn is begonnen maar nu weer mobieler wordt. Wat zou het leuk zijn al 2017 op een " verrassende" manier afgesloten kan worden!!!
    Trouwens, mooie actie van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte Kerstgedachte.....

    Heb jij de post-advent-swap al klaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die is vandaag op de bus gegaan. Ik blog er nog over. Er staat een foto van op mijn instagram account lienkeetje

      Verwijderen
  5. Een echte Kerstgedachte!

    Heb jij de post-advent-swap al opgestuurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een leuk idee van je, ik zou vragen of je het pakketje naar mijn moeder wil sturen, ze heeft een moeilijke tijd achter de rug. Ze heeft er veel last van gehad dat het medicijn Thyrax (schildklier medicijn)niet meer te verkrijgen was, gelukkig nu wel weer gelukkig, maar ze is nog steeds aan het herstellen. Verder moet ze ook steeds meer gaan doen omdat mijn vader steeds minder kan. Ja ze worden nu echt oud ( 82 en 83) Maar ze blijft vol goede moed en wil alles zoveel zelf blijven doen en regelen. Daarom kies ik voor mijn moeder. Ik gun het haar van harte. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik doe heel graag mee voor een jong gezin wie ik begeleid met zo ontzettend veel tegenslag maar door alle tranen heen alle zwarte dagen en mama even uit huis toch positief kunnen blijven. Waar liefde wint van welke diagnose ook! Mooi lieve Lien! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief gebaar van je! Ik zou graag meedoen voor mijn zusje. Niet omdat ze het niet goed heeft, maar omdat ze als mantelzorger ontzettend veel voor onze moeder doet (al valt dat lang niet altijd mee...).
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een dierbare vriendin die een vreselijke zwangerschap had, daarna post natale depressie heeft gehad en vervolgens weer depressief is geweest. Ze heeft alles over voor een ander en bakt heel graag dus ik gun het haar van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt naar. Geen roze maar een zwarte wolk. Goed dat je meedoet!

      Verwijderen
  10. Tja, eigenlijk wil ik voor mezelf meedoen. Ik kan wel een oppepper gebruiken. Maar wil hier openlijk niet al te veel kwijt. Alleen dat ik na een depessie mijn baan kwijtraakte en nu best veel moeite heb om een nieuwe te vinden.
    Maar al die verhalen hierboven, verdienen ook een leuk pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik gun het iedereen zo'n sprankje vrolijkheid in deze donkere maand! Natuurlijk mag je voor jezelf mee doen, ik wens je sterkte en hopelijk vind je snel een fijne baan!

      Verwijderen
  11. Jou post lezen is ook iedere keer een kadootje..wat ik al jaren graag doe...vooral je creativiteit vind ik zo bijzonder...het altijd dingen voor andere doen het geven ...dat maakt je een bijzonder mens....en ik herken ook mijzelf in jou dat maakt het ook zo leuk....en ja ik doe graag mee....ook al heb ik al eens wat gewonnen bij je ..maar als ik win mag jij nog een winnaar bekend maken uit je lijstje want daar ga ik dan wat leuks voor doen..!...en ik lees zelf ook mee met de reacties..en kies er zelf ook een ...nou ?...ik voel me blij blij....dus dames kom maar op met jullie reacties ...liefs fijne zondag Ria ...❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je bent mijn trouwe volger vanaf het eerste uur. Grappig dat we zo op elkaar lijken en wat een leuk idee om, als je wint, ook nog iets weg te geven. Hopelijk roept het nog meer dit soort reacties op!!

      Verwijderen
    2. Op mijn instagram account #lienkeetje staan trouwens ook nog reacties!

      Verwijderen
    3. Ik hoef niet te winnen hoor...ik kies zowiezo bij jou een winnaar en als je dochter mijn lootje trekt dus twee...hihihihi ...maar heb geen instagram ((

      Verwijderen
  12. Ik doe graag mee aan deze give away voor een vriendin van me in Amsterdam. haar dochter (6 jaar) is zeer ernstig lichamelijk beperkt, ze spreekt moeizaam, heeft epilepsie en kan niet lopen, zitten, staan. De epilepsie is nieuw en naast alle gedoe die er al is heeft dat haar moeder wel erg veel pijn gedaan. Zij kan wel een opkikkertje gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief weeral van jou, Lien. Ik zou ook wel iemand weten in Nederland maar ik lees hierboven toch al wel een heleboel mensen die ook blij gemaakt mogen worden. Dus heel veel succes bij het kiezen.
    Groetjes en alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief van je, en zo te zien al genoeg gegadigden aan wie je het kunt sturen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief idee. En inderdaad je hebt al genoeg mogelijkheden om te kiezen dus wens ik je vooral veel succes bij het maken van een keuze.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very nice post.really I apperciate your blog.Thanks for sharing.keep sharing more blogs.

    ทางบ้าน

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze had ik dus ook gemist, zo lief zo'n give away.
    Ik vind jouw blogposten ook altijd een cadeautje om te lezen dus ik geniet nu ik er een een stuk of 6 bij mag lezen.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!