vrijdag 8 december 2017

En de winnaar is...

Oh oh wat maakte ik het mezelf moeilijk met de give-away voor iemand die het verdient. De meest aangrijpende verhalen kwamen voorbij, zowel op Instagram als hier op mijn blog en ook in mijn mailbox. En hoe kies je dan?


Ik dacht eerst gewoon lootjes te maken omdat ik het iedereen gun, maar toen kwam het idee mijn familie in te zetten als jury: mijn man, zus, schoonbroer en moeder. Unaniem kozen ze voor de reactie van Groene Fazant:

"Ik doe graag mee voor een vriendin van me in Amsterdam. Haar dochter (6 jaar) is zeer ernstig lichamelijk beperkt. Ze spreekt moeizaam, heeft epilepsie en kan niet lopen, zitten of staan. De epilepsie is nieuw en naast al het gedoe, heeft dat haar moeder wel erg veel pijn gedaan. Zij kan wel een opkikkertje gebruiken."

Geen uitleg meer nodig, toch?
Groene Fazant, neem je svp contact met me op met het adres van je vriendin? Laat je me ook weten wat haar interesses zijn en van haar dochtertje, zodat ik het pakket nog wat kan aanvullen met extra’s?

Fijn weekend allemaal. Er komt sneeuw aan, hoe leuk! Morgen is de keet open van 14.00 tot 17.00 uur, dus dat komt goed uit!

Liefs,
Carolien

20 opmerkingen:

  1. Goede keuze hoor...ik heb van boven haar beneden gescrold en toen ik stopte en keek ....was het voor mij Pipa's hus.....!!!! ..wil jij je adres doorgeven Esther ?..dan stuur ik naar jou wat leuks op ...liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend lief Ria, zo maken we nog iemand blij!

      Verwijderen
    2. Ja ben zo lieffff ...kuch ...lieve Lien ❤️❤️❤️

      Verwijderen
  2. goeie keuze gemaakt Carolien!!!!!groetjes en een gezellige keet!debora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat ik geen paardenkaartje heb maar een hondje in een rose trainingspakje is ook leuk haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lief die zag ik net op IG langskomen. Leuk dat je mee doet!!!

      Verwijderen
  4. Super lief!
    Enneh... ik ga een kaartje sturen! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig..., lieve mensen bestaan nog !
    Leuk geweest in de keet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gekozen! Wat hebben sommige mensen toch veel zorgen.
    En wat ben jij toch lief.
    Fijne feestdagen alvast! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat je give away zo goed terecht gekomen is!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!