vrijdag 23 maart 2018

Een kaartje voor Maria

Wat lief jullie reacties op mijn column. Maar minstens zo leuk is dat sommigen van jullie aangaven een kaartje te willen sturen aan Maria, om haar eenzaamheid zo een beetje te doorbreken. Ik heb haar gebeld om te vragen hoe ze dat zou vinden. Ze was er eerst een beetje stil van.... 'Heel erg leuk' zei ze toen.


Dus jullie mogen haar schrijven! Een kaartje met de zee erop, stelde al iemand voor. Of als je nog ergens een sleutelhanger hebt liggen... want die spaart ze in alle maten en uitvoeringen. Maar het maakt ook niks uit, het feit dat iemand de moeite neemt een paar zinnetjes aan haar te richten is al super lief. Als je me even een mail stuurt, mail ik je terug met haar adres, zodat het niet hier openbaar hoeft te staan.

En laat het deze week de 'week van de eenzaamheid' zijn. Dus dat sluit mooi aan!

Alvast bedankt, jullie zijn top!

Liefs,
Carolien

20 opmerkingen:

  1. Hoi Lien, leuk idee kaartje sturen ik doe dat heel graag. Maar ik zie jou mail adres nergens of kijk ik niet goed? Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Petra, Als je op mijn profiel klikt (links boven) krijg je meer informatie en daar staat ook mijn e-mail. Maar ik geef het je zo ook even: bartencarolien@planet.nl Lief dat je meedoet!!

      Verwijderen
    2. Dank je wel ik mail je.
      Groetjes Petra

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij mag je ook het adres mailen, goed weekend, groet Nely

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee. Wil je mij haar adres mailen?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook graag meedoen maar dan moet ik het wel morgen posten anders lig ik in het ziekenhuis. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dit zie ik nu pas. Nu even aan jezelf denken lieverd! Sterkte!

      Verwijderen
  6. Ik lees het nu pas maar doe graag mee. Mag ik het adres?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lien,

    ben een stille volger, wil ook graag een kaartje sturen naar Maria.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!