vrijdag 15 juni 2018

Tel tot 10-kaartjesswap

Een tijdje terug organiseerde ik de ABC-kaartjesswap. Nu nog zie ik op blogs en op Instagram foto's voorbij komen waarop het hele alfabet in beeld komt. Leuk! Nu ik zelf bij de Z ben aangekomen is het tijd voor iets nieuws!


Met de Tel tot 10-kaartjesswap gaan we tot 10 tellen!
Als je meedoet krijg je een swapmaatje toegewezen. Je stuurt haar een kaartje waarop 1 iets staat: een dier, een bloem, een mens of 1 camera in dit geval. Nou ja, die is nog erg makkelijk. Diegene stuurt je dan een kaartje terug waarop ook 1 iets te zien is. Zo gaan we door. Dus zou dus 3 kunnen zijn:


Of dit....


En zo gaan we door tot tien!




Hoe hoger we gaan, hoe minder makkelijk is het om een kaartje te vinden, maar dat maakt het juist leuk! In totaal stuur je dus 10 kaartjes en krijg je ook 10 kaartjes terug. De snelheid waarmee je dat doet bepaal je zelf met je swapmaatje. Je gaat pas over op het volgende cijfer als je het voorgaande hebt ontvangen.

Heb je zin om mee te doen? Laat het me voor volgende week vrijdag weten, dan stel ik de koppels samen. Vlaamse volgers kunnen ook mee doen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Liefs,
Carolien



36 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk, noteer mij maar als nummer 1 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat is wel heel toepasselijk! Je staat genoteerd. En dank nog voor je leuke kaartje!

      Verwijderen
  2. Ik wil graag meedoen. Ik ben net als jij nu toe aan de Z uit de vorige swap. Marja en ik hebben er dus net als jij lang over gedaan, maar dat geeft niet. Ik vond het erg leuk. Dus vandaar: gewoon nog een keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd als ik denk dat ik even niet mee doe aan swaps en snailrondes kom jij weer met zoiets leuks dat ik niet kan weigeren, dus ja noteer me maar. Ik zou het wel leuk vinden als mijn swapmaatje ook op IG "zit" (als dat niet te lastig is om te organiseren).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil graag meedoen. Heb een paar jaar postcrossi g gedaan dus heb nog heel veel leuke kaarten.ik hoop dat er iemand te vinden is die naar Frankrijk wil versturen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, zo wordt het ook een beetje internationaal :)

      Verwijderen
  5. Zet mij ook maar op dit lijstje! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog nooit aan zoiets mee gedaan. Voor alles is er een eerste keer. Deze moet lukken. Je mag de kaartjes dus niet zelf maken? Of toch wel?
    Dus zet me maar op je lijst! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor alles moet een eerste keer zijn :-) Zelfgemaakt mag wat mij betreft ook, stel het straks even aan je swapmaatje voor!

      Verwijderen
  7. Ik doe niet mee maar echt een leuk idee,heel veel succes allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me leuk :) Ook voor mij is dit de eerste keer, leuk om uit te proberen dus zet mij ook maar op de lijst. Bedankt voor het organiseren. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat toch leuk al die swap initiatieven die blogger doen! Ik sla deze even over, maar vind je enthousiasme aanstekelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk , voor mij ook de eerste x.Maar 10 is te overzien.♥ Ik wil ook , naar Frankrijk versturen.♡♥♡groet, Lucette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spannend je eerste swap. Stuur je me ook nog even je adres in een berichtje?

      Verwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je mag me ook opschrijven,eindelijk goed begrepen haha..trage aanpak.ik dook in mn kaartjesbox(curverbak die propppvol zit)kaartjes kun jenooit genoeg hebben,altijd maar die enkele kaartjes die toch nog ooo zo mooi vind kunnen er nog bij..herkenbaar???en....ik heb maar 1tje meer tekort..dus geen stress voor mij,maar een gezellige swap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee met de swap Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik vind het leuk om mee te doen hoor Lien 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, wat weer een leuke swap! Ik doe graag mee. Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet! Vergeet je niet je adres te sturen? Dank je!

      Verwijderen
  16. Wat heb jij altijd leuk ideetjes! Veel plezier met de swap! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk idee je hebt al veel maatjes zie ik.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee! Veel te laat gelezen, helaas.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!